Google AdSense!

28 Mart 2011 Pazartesi

Ücretsiz(Free) WordPress Temaları

Ücretsiz(Free) WordPress Temaları

Evet arkadaşlar, önceki WordPress yazılarımdan biri olan Kaliteli ve Ücretsiz WordPress Temaları ‘nın sitesini tanıtım amaçlı yazmış, okurlarımın beğenisi kazanmıştım. Bu geleneği devam ettirmek sitedim :P . İnşallah bu sefer ki tanıtımı da beğenirsiniz!.

Artık bir çok kişinin bir blogu(günlüğü) vardır. Ve bunların bir çoğu WordPress sisteminin nimetinden yararlanmaktadır ve içeriğinide özgün ve müthiş konulardan seçmektedir. Ama tema seçimini biraz yanlış yapmaktadırlar :) . Bende bu yanlışları düzeltmek için bu siteyi yani WordPressThemesBook adlı siteyi sizlere önermek istiyorum.

WordPressThemesBook adlı sitede tam 44 sayfa tema bulunmaktadır. Yani bu demek oluyor ki 2000+ üzeri tema var. Her türlü blogunuzun adını taşıyabilecek temalar var. Gerçekten müthiş her telden temalar mevcuttur bu sitede. Üstelik hepsi ücretsiz bir şekilde WordPress kullanıcılarına sunuluyor. Gerçekten göze ve kişiliğe hitab eden temalar mevcut. Ben kendim için bi kaç tane bulup arşivime ekledim. Siz değerli okurlarımında bi göz atmasını isterim.

Siteye git: WordPressThemesBook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder