Google AdSense!

29 Mart 2011 Salı

Intercepting Hatası – sXe Injected Kapatılacak

Bugün Selçuk kardeşimle Counter Strike 1.6 oynamak istedim. Bu yüzden Counter Strike 1.6 versiyonunu bilgisayarıma indirmek zorunda kaldım :). Takipçilerim bilir. Counter strike 1.5 versiyonunundan vazgeçemediğimi yazmıştım (bkz:Counter Strike 1.5). Sözümün hala arkasındayım. CS 1.5′i seviyrum ve vazgeçemiyorum.
Neyse konudan fazla uzaklaşmayalım. Evet arkaadaşlar, Başlıkta ki hatayı alırsanız ilk önce sXe versiyonunuz son sürüm mü değil mi ona bi bakın. Son sürüm ise sorun sXe ‘de değil, sorun Counter Strike dosyalarında demektir.

Hatanın resimini size gösteriyim. Eğer bu hatayı alıyorsanız sorun bu demektir.

Hata resimi

hata Intercepting Hatası   sXe Injected Kapatılacak

Hatanın çözümü

Arkadaşlar hatanın çözümü bir kaç yolla giderilebilir. Bu yüzden hatanın tek bir çözümü yoktur. Ben araştırdım. Hem kendim için hemde siz değerli okurlarım için. Ve birşeyler buldum :).

=> Çözüm 1

Hata CS klasörü içindeki hl.exe dosyasından kaynaklanıyor aşağıdaki yeni hl.exe dosyalarını eskisi ile değiştirirseniz sorun kalmaz.
CS 1.5 için : http://hotfile.com/dl/31511106/aa2939b/exe4565.rar.html
CS 1.6 için : http://hotfile.com/dl/31511185/c715885/4464exe.rar.html

=> Çözüm 2

Eğer yukarıdaki çözüm işe yaramadıysa bu çözüm kesin işe yarıyacaktır. Eğer CS 1.6 versiyonu için arıyorsanız aşağıdaki dosyayı indirip kurmanız gerekmektedir (sadece cs 1.6 içindir).
CS 1.6 v21 Patch (.exe , 20.4 MB)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder